اس مس عاشقانه

وقتی تو نیستی ...
شادی کلام نامفهومی ست !
و " دوستت می‌دارم " رازی‌ ست
که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند
و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟
اینجا که ساعت وآیینه و هوا ... به تو معتادند
------------------------------

امــروز هـم گـذشـت وُ نیامــدی
نا شکـر نیستـم
فــردا هم روزِ خـداست!
.
.

--------------------------------

میگن قسمت نیست ، حکمته ...!
من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم !
اما تو معنی طاقت رو می دونی !
مگه نه ... ؟!

-------------------------

نانوشته هایم بسیارند
مثل بی قراری هایـم...
من سکــوتم را فریـاد می کِشــم
آخر این آشوب درونم مــرا می کُشد...

 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

دولت اوباما روز گذشته بیش از چند ده شرکت و شخص حقیقی را در هشت کشور مختلف به دلیل و اتهام تخلف از قانون تحریم های ایران مورد مجازات و تحریم قرار داد. این اقدام دولت اوباما را به عنوان وسیع ترین و گسترده ترین اقدامات تنبیهی علیه ایران بعد از مذاکرات هسته ای و حصول توافق موقت باید در نظر آورد.

به گزارش «تابناک» گفته میشود این سری از تنبیهات و تحریم های جدید که از سوی وزارت خزانه داری آمریکا اعلام شده است و بر آنها نظارت میشود، بخشی به این دلیل است که یک پیام مهم را منتقل کند و آن اینکه ایالات متحده در حال کاهش فشار اقتصادی از روی ایران نیست.

روزنامه نیویورک تایمز در این رابطه نوشته است که این در حالی است که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا طی هفته ای که گذشت به انتقاد از فرانسه در پی فرستادن یک هیئت تجاری به ایران پرداخته بود.

یکی از مقامات ارشد وزارت خزانه داری آمریکا در کنفرانس خبری، به خبرنگاران در رابطه با این تحریم های جدید گفته است: اقداماتی که امروز اتخاذ شد جای هیچ گونه شک و شبهه را برای کسانی که از ایران حمایت کرده و به برنامه هسته ای این کشور کمک میکنند، و یا اقدام به دور زدن تحریم های آمریکا میکنند، باقی نخواهد گذاشت که باید در مقابل اعمال خود پاسخگو باشند.

همچنین اطلاعیه ای که در رابطه با این اقدام از سوی وزارت خزانه داری منتشر شده است، یادآور شده که این تحریم ها «دامنه ای وسیع» از افراد و نهادهای متخلف در سراسر جهان را در بر میگیرد که اقدام به دور زدن قانون تحریم های ایران کرده اند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از تحریم های جدید، سه ایرانی با نام های پوریا نایبی، هوشنگ حسین پور و هوشنگ فرسوده در لیست تحریم قرار گرفته و همچنین 8 شرکت که به نام این سه تن در نقاط مختلف دنیا فعالیت میکرده اند نیز به لیست تحریم اضافه شده است.

 

آنگونه که وزارت خزانه داری مدعی شده است، این سه شخص به واسطه سهامی که در یک بانک در گرجستان داشته اند، به بانکهای ایرانی نظیر بانک ملی و صادرات کمک رسانی میکرده اند. به گفته مقامات وزارت خزانه داری، این سه شخص سهام این بانک در گرجستان را به واسطه یک موسسه کوچک در کشور پادشاهی لیختنشتاین بدست آورده اند.

 

به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، شرکتهای دیگری نیز در کشورهای ترکیه، گرجستان، اسپانیا، لیختنشتاین، آلمان، افغانستان، امارات متحده عربی و خود ایران به لیست تحریم ها اضافه شده اند.

در این لیست نام یک شهروند ترک نیز به چشم میخورد که بنا بر ادعای مقامات وزارت خزانه داری در تلاش برای دستیابی به اطلاعات و مهندسی معکوس یک قایق تندروی جنگی برای ایران بوده است.

نکته جالب در این تحریم ها این است که وزارت خزانه داری نام چند تن از اعضای سپاه پاسداران را نیز ذکر کرده است و در کمال تعجب مدعی شده است که این افراد به طالبان در افغانستان کمک رسانی کرده اند!

گفتنی است که هنوز مقامات ایرانی در خصوص این اقدام جدید آمریکا هیچ واکنشی نشان نداده اند. پیش از این و تنها در یک هفته بعد از توافق ژنو، نیز وزارت خزانه داری آمریکا اقدام به تحریم برخی نهادها و اشخاص در رابطه با ایران کرده بود که شدیدا با انتقاد مقامات ایران و برخی کشورهای دیگر مواجه شد.

اما بنا بر شواهد و قراین این اقدام جدید ایالات متحده و وزارت خزانه داری، در حجمی وسیع تر و در گستره ای بیشتر نسبت به اقدام قبلی صورت گرفته است.

قیافه واقعی بازیگران سریال آوای باران

قیافه واقعی بازیگران سریال آوای باران

 

شکلک های محدثه

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

طولانی ترین رابطه جنسی مربوط به چه کسی است؟

کار عجیب زن و شوهری که کارشان به بیمارستان کشیده شدخانمی اهل سیاتل بر اثر طولانی کردن معاشقه خود با شوهرش سر از بیمارستان بیرون آورد.خانم لیزا هنگامی که به اوج لذت های جنسی خود می رسید سعی می نمود آنرا به روش های مختلف کاهش داده و مجددا به رابطه خود ادامه دهد.

طولانی ترین رابطه جنسی مربوط به چه کسی است؟

لیزا به شبکه خبری تی ال سی گفت با نوشیدن مشروبات الکلی در چندین مرحله و همچنین بالا و پایین پریدن سعی نمودم حواس خود را پرت نمایم.به گزارش پارس ناز او با این روش سه ساعت با شوهرش اریک ارتباط برقرار نمود .پایان لذتهای جنسی به بیمارستان ختم شد.پرستاران بیمارستان در ابتدا فکر کردند او باردار است و برای زایمان آمده است.

 

شارژ بخرید و جایزه ببرید !!!

با سلام

از این پس در هر کجای ایران هستید موبایل خود را  با #780* شارژ کنید و جایزه بگیرید

هر شب به 10 نفر از عزیزانی که سیم کارت خود را با سامانه #780* شارژ کرده اند شارژ 1000 تومانی هدیه داده میشود

تنها کافیست از گوشی خود #780*را شماره گیری نمایید

صرفه جویی در وقت و هزینه + جایــــزه

شارژ کنید و جایزه ببرید

با تشکر

خرید شارژ

 

شخصیت‌شناسی فضول‌ها + تِست

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

فضولی، کنجکاوی یا هر اسمی که رویش بگذارید، از آن حس هایی است که همه تجربه می کنند، بعضی بیشتر، بعضی کمتر! از آنجا که معمولا یاد می گیریم فضولی کار خوبی نست، خیلی با این حس خودمان مبارزه می کنیم، برای مثال توی دلمان به خودمان می گوییم: «آخه به تو چه؟» ولی فضولی همیشه هم بد نیست. بعضی وقت ها اصلا باید فضولی کرد. اگر مثل خیلی ها دائم با حس فضولی خودتان درگیرید.

نزدیک ظهر بود که بالاخره رسیدم به دفتر. از بس عجله کرده بودم فرصت نکرده بودم لباس مرتبی انتخاب کنم و به قیافه ام هم برسم. داشتم برگه های روی میز را ورق می زدم که باز سر و کله خانم فضول دفتر پیدا شد؛ «دیر رسیدی خانوم، کجا بودی؟» با لبخند زورکی جواب دادم: «کار اداری داشتم.» پرسید: «چرا اینقدر آشفته ای؟ نکنه خواب موندی؟ ندیدم بیای بری آشپزخونه، باز بی ناهار موندی؟» همکارم را دیدم که از پشت میزش می خواست به من بفهماند که جوابش را ندهم.

در دلم گفتم: «رییس که برگه مرخصی را امضا کرد اندازه این نپرسید کجا بودی!» خیلی جلوی خودم را گرفتم که جواب ندهم. از رو نرفت. بعد از چند دقیقه منتظر ماندن، بالاخره آسانسور رسید. خوشبختانه خلوت بود. طبقه بعدی نمی دانم چه خبر بود که همه به جز یک پیرمرد پیاده شدند. همین که در آسانسور بسته شد، احساس کردم پیرمرد در خودش مچاله می شود. البته سرپا ایستاده بود و چیزی نگفت. خواستم بپرسم حالتان خوبه؟ آن وقت چی فکر می کرد؟ که من از توی آینه زل زدم و رفتار او را چک می کنم. پیشانی اش را گذاشت روی دستش. خب شاید از چیزی ناراحت باشد و نخواهد درباره اش حرف بزند. به خودم گفتم به تو مربوط نیست، کمک لازم داشته باشد خودش می گوید. بعد یادم آمد افراد وقتی دچار حمله می شوند شاید خودشان هم متوجه نشوند. حس دودلی خیلی بدی بود. تا آمدم تصمیم بگیرم، آسانسور ایستاد. صبر کردم اول پیرمرد پیاده شود. پایش را که گذاشت بیرون از آسانسور، روی زمین ولو شد و چند نفر دویدند سمتش. چپ چپ به من نگاه می کردند. احساس کردم به نظرشان سردترین و بی تفاوت ترین آدم روی زمین می رسم. واقعا چرا زودتر کاری نکردم؟ اگر دیر شده باشد چه؟

فضولی,حس فضولی,فضولی یا کنجکاوی

 

 

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

مدل کت و شلوار مردانه 2014

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

 

عکس بدون سانسور از بوسه گرفتن زوری

 

عکس بدون سانسور از تجاوز زوری

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

عکس بدون سانسور از تجاوز زوری

 


ریمل می‌تواند آرایش چشم‌ها را تکمیل کند و آن را زیباتر جلوه دهد اما به شرطی که از ریمل مناسبی استفاده کنید. شکل و حالت مژه خانم‌ها با هم متفاوت است. برخی، مژه‌های کوتاه ولی پریشتی دارند و برخی دیگر مژه‌های بلند اما کم‌شت. پس یک نوع ریمل برای تمام آنها مناسب نیست. قبل از خرید ریمل این مطلب را تا انتها بخوانید.

_ اگر مژه‌های کوتاهی دارید…
شما باید ریملی انتخاب کنید که هم پوشانندگی خوبی داشته باشد، هم مژه‌های شما را بلندتر نشان دهد. ریمل‌های بلندکننده حاوی میکروفیبرهایی هستند که به ساقه مژه‌ها چسبیده و آن را بلندتر نشان می‌دهند. برس ریمل شما باید دارای موهای نازکی باشد که بین مژه‌ها نفوذ کند و حتی مژه‌های نازک کنار چشم را پوشش دهد.

تکنیک :
هنگام استفاده از ریمل آن را از ریشه به آرامی به سمت نوک مژه‌ها بکشید اما مراقب باشید ریمل در نوک مژه حالت گوله گوله پیدا نکند.

نکته :
سعی کنید رنگ ریمل شما مشکی یا قهوهای تیره باشد. از رنگ‌های متالیک استفاده نکنید زیرا در نور مژه‌ها را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

_ اگر مژه‌های بلندی دارید…
شما باید ریملی انتخاب کنید که پرکننده باشد. با توجه به قطر مژه‌ها انواع مایع یا کرمی را انتخاب کنید. برس ریمل‌تان باید درشت باشد تا تمام طول مژه را پوشش دهد.

تکنیک :
هنگام استفاده باید پایین را نگاه و با ریمل فشار آرامی روی مژه‌ها وارد کنید. بعد بالا را نگاه کنید و به آرامی ریمل را به نوک مژه‌ها بکشید. اگر هنوز مژه‌ها آن‌قدر که مایلید پر دیده نمی‌شود، ریمل خشک را بین ریشه و نوک مژه مجددا بکشید تا بین این دو فضا پر شود.

نکته :
چون مژه‌های بلندی دارید رنگ ریملی که انتخاب می‌کنید می‌تواند طبیعی یا فانتزی باشد. حتی براق بودن رنگ انتخابی مشکلی ایجاد نمی‌کند.

_ اگر مژه‌های پرپشتی دارید…
هدف شما از ریمل زدن مرتب کردن مژه‌هاست. از ریمل مایع استفاده کنید تا بدون این که به مژه‌های شما حجم دهد. آن را مرتب کند. سر برس ریمل شما نباید نازک باشد. از برس درشتی استفاده کنید که موهای نازکی دارد و لابه‌لای تمام مژه‌ها نفوذ می‌کند.

 

ادامه مطلب--->

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

سیدمحمد هاشمی اصل در گفت وگویی بدون اشاره به محتوای متن اصلی و تغییرات جدید ایجاد شده درقسمت های پایانی فیلم آوای باران اظهار کرد: مراحل ضبط این سریال تلویزیونی هنوز به اتمام نرسیده است.

وی گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده همچنان ادامه دارد و همزمان با فشردگی زیاد کار، سریال را به پخش می رسانیم.

وی با تاکید بر ضبط همزمان این سریال تلویزیونی با پخش آن از صدا وسیما اظهار داشت: تغییر در پایان بندی این سریال در راستای مطلوب به پایان رسیدن آن در راستای سلایق مخاطبان صورت گرفته است.

تهیه کننده سریال آوای باران گفت: این سریال تلویزیونی 40 قسمت دارد و بالطبع پخش آن تا دهه نخست بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به تمایل خود رای ساخت قسمت دوم این سریال خاطرنشان کرد: اعتقادی به ساخت قسمت های دوم و سوم سریال ها ندارم و این کار را سبب افت ارزش آثار می پندارم.
منبع: inn.ir

نتایج بررسی‌های جدید حاکی از آن است مادرانی که در دوران بارداری شیر مصرف می‌کنند، کودکانی قد بلندتر به دنیا می‌آورند.

محققان با بررسی اطلاعات پزشکی تعدادی کودک به ارتباط میزان قد آنان و عادت مادرانشان به نوشیدن شیر در دوران بارداری پی بردند. در این بررسی آمده است: نوزادان متولد شده از مادرانی که در دوران بارداری روزانه یک لیوان شیر نوشیده‌اند در دوران نوجوانی قد بلندتر هستند.

گروهی از پزشکان ایسلندی، دانمارکی و آمریکایی به بررسی اطلاعات پزشکی نوزادان 809 زن در فاصله سال‌های 1988 و 1989 میلادی و میزان شیر مصرفی آنان در دوران بارداری پرداختند.

یافته‌های این محققان نشان می‌دهد: نوزادانی که مادرانشان در دوران بارداری روزانه 150 میلی‌لیتر شیر مصرف می‌کردند، در نوجوانی قد بلندتر بوده‌اند.

همچنین نوزادان این مادران از میزان انسولین بیشتری در خونشان برخوردار بودند که به این معنی است آنان کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 هستند. 

یک متخصص طب سنتی گفت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد.

لیلا شیربیگی اظهار داشت: از دیدگاه طب سنتی ایران پوست اندام دفعی محسوب شده و در نتیجه بدن می‌تواند مقداری از مواد دفعی خود را از طریق پوست دفع کند. به گفته وی در بسیاری از بیماری‌های داخلی مثل بیماری‌های دستگاه گوارش، کبدی، کلیوی و سیستم مجاری ادراری طبیعت هوشمند بدن بیدار شده و وارد عمل می‌شود و مواد زائد حاصل از آنها به پوست ریخته می‌شود که از بیمار شدن عضو حیاتی که نقش مهمتری نسبت به پوست در بدن ایفا می‌کند جلوگیری کرده و اگر پوست دچار بیماری شد باید برای درمان به اعضاء داخلی بدن توجه بیشتر شود.

دستیار تخصصی طب سنتی ایران با اشاره به اینکه تقویت کبد در تولید اخلاط 4 گانه بدن نقش مهمی ایفا می‌کند، بیان داشت: برای درمان اختلالات پوستی و تغییرات رنگدانه ای در پوست باید کبد تقویت شود.
شیر بیگی ادامه داد: مصرف موادغذایی نظیر انار که طبع سرد و تر و قابض است برای تقویت کبد مفید بوده همچنین افرادی که ضعف کبد دارند نیز می‌توانند از انار استفاده کنند که نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. وی گفت: انار علاوه بر تقویت کبد طحال را نیز تقویت کرده و موجب خارج شدن موادزائد از بدن می‌شود که در صورت مصرف مناسب انار می‌توان به چهره روشن، زیبا و با طراوت دست پیدا کرد پس توصیه می‌شود، تا زمانی که انار در بازار موجود است از این میوه الهی استفاده کرد.

وی بیان داشت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است اگر خون غلیظ باشد، پوست تیره تر خواهد شد و تغذیه صحیح در زیبایی پوست اهمیت دارد.

منبع : تسنیم

«محمد ابراهیم خان معمار باشی» ملقب به «وزیر نظام» که مردی بسیار هوشیار و زیرک بود از طرف «کامران میرزا نایب السلطنه»(وزیر جنگ ناصر الدین شاه) مدتی حکومت تهران را بر عهده داشت. در طول مدت حکومتش شهر تهران در نهایت نظم و آرامش بود. با مجازات های سختی که برای خاطیان و متخلفان وضع کرده بود هیچ کس یارای دم زدن نداشت و تهرانی ها از آرامش و آسایش کامل برخوردار بودند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

قضیه ماستمالی کردن از حوادثی است که درعصر بنیانگذار سلسلۀ پهلوی اتفاق افتاد و شادروان محمد مسعود این حادثه را در یکی از شماره های روزنامۀ مرد امروز به این صورت نقل کرده است:"هنگام عروسی محمدرضا شاه پهلوی و فوزیه چون مقرر بود میهمانان مصری و همراهان عروس به وسیلۀ راه آهن جنوب تهران وارد شوند از طرف دربار و شهربانی دستور اکید صادر شده بود که دیوارهای تمام دهات طول راه و خانه های دهقانی مجاور خط آهن را سفید کنند.

در یکی از دهات چون گچ در دسترس نبود بخشدار دستور می دهد که با کشک و ماست که در آن ده فراوان بود دیوارها را موقتاً سفید نمایند، و به این منظور متجاوز از یکهزار و دویست ریال از کدخدای ده گرفتند و با خرید مقدار زیادی ماست کلیۀ دیوارها را ماستمالی کردند."

 

به طوری که ملاحظه شد قدمت ریشۀ تاریخی این اصطلاح و مثل سائر از هفتاد سال نمی گذرد، زیرا عروسی مزبور در سال 1317 شمسی برگذار گردید و مدتها موضوع اصلی شوخیهای محافل و مجالس بود و در عصر حاضر نیز در موارد لازم و مقتضی بازار رایجی دارد. چنانچه کسانی برای این ضرب المثل زمانی دورتر و قدیمیتر از هفتاد سال سراغ داشته باشند منت پذیر خواهیم بود که دلایل و مستنداتشان را به نام خودشان ثبت و ضبط کند.

آری، ماستمالی کردن یعنی قضیه را به صورت ظاهر خاتمه دادن، از آن موقع ورد زبان گردید و در موارد لازم و بالمناسبه مورد استفاده و استناد قرار می گیرد.



 

1- دی اکسید کربن

 

دی اکسید کربن یکی از مهم ترین گازهای جذب کننده پشه ها می باشد و آنها می توانند بوی این گاز را از فاصله چهار و نیم متری احساس کنند.

از آنجا که انسان با هر تنفس، مقداری دی اکسید کربن از بدن خارج می کند، پس تقریبا غیرممکن است پشه ها جذب انسان نشوند!

هنگامی که یک پشه ماده، بوی دی اکسید کربن را احساس می کند، به صورت مارپیچی پرواز می کند تا خود را به منبع این بو برساند.

پس با این توصیف، وقتی یک خانم باردار مقدار دی اکسید کربن بیشتری را دفع می کند، پس پشه ها بیشتر جذب او می شوند.

 

2- تحرک بدنی

 

پشه ها بیشتر جذب افراد دارای تحرک بدنی می شوند تا افراد کم تحرک.

اگر یک فعالیت ورزشی انجام دهید، افزایش بازدم، تحرک، عرق کردن و گرمای بدن باعث جذب بیشتر پشه ها به سوی شما می گردد.

 

3- گروه خونی

 

پشه ها بیشتر جذب افراد با گروه خونی O می شوند.

پشه بیشتر جذب گروه خونی فرد می شود تا بوی او.

اما این را باید گفت که هر دوی این ویژگی ها توسط یک ژن منتقل می شود، پس نمی توان با این گونه پشه ها مبارزه کرد.

 

4- بوی پا

 

یکی از بوهای جذاب برای پشه ها، بوی عرق پا می باشد.

هنگامی که دی اکسید کربن با بوی پا ترکیب می شود، بسیاری از پشه ها را جذب خود می کند و بسیاری از بیماری ها نیز با همین پشه ها منتقل می شوند.

 

نکات لازم هنگام استفاده از مواد دور کننده حشرات

 

- معمولا مواد دافع حشرات، برای مدت 1 تا 5 ساعت موثرند و این بستگی به چندین عامل دارد، از جمله: نوع پشه، میزان تعریق فرد و مقدار سایش و خارش پوست.

- اسپری و مواد دافع حشرات را نباید روی چشم ها، بینی، لب، محل بریدگی و یا زخم پوستی، پوست آفتاب سوخته و نیز پوست حساس استفاده کنید و دور از این قسمت ها اسپری کنید و یا بمالید.

- این مواد را زیر لباستان نزنید.

- برای موثرتر بودن، به طور کامل و به طور مساوی، پوست خود را با این مواد بپوشانید.

- از این مواد دافع به نوزادان نزنید و آنها را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

- شما می توانید این مواد را با آب و صابون از روی پوست خود بشویید.

 

مواد دورکننده پشه

 

معروف ترین مواد دافع حشرات عبارتند از: DEET ، پرمترین، سیترونلا (روغنى‌ با بوى تند که‌ در عطرسازى و صابون‌ سازى و دفع‌ حشره‌ به‌ کار مى‌رود) و اکالیپتوس

 

در مورد هر کدام از این مواد، اقدامات احتیاطی را باید رعایت کنید:

 

- DEET یکی از رایج ترین و موثرترین مواد مورد استفاده برای دفع حشرات می باشد.

محصولاتی که بیشتر از 15 درصد DEET دارند را نباید برای کودکان استفاده نمود.

برخی افراد نسبت به این ماده فعال آلرژی دارند.

- پرمترین گاهی در دفع حشرات استفاده می شود. هنگامی که محصولی دارای این ماده باشد، نباید آن محصول را مستقیما به بدن بزنید و باید به قسمت بیرونی لباس بمالید.

- سیترونلا و اکالیپتوس و دیگر مواد طبیعی در برخی از محصولات دافع حشرات به کار برده می شود.

به طور کلی، این محصولات در کوتاه مدت مفید می باشند و برخی ازآنها فقط 10 تا 20 دقیقه موثرند.

- روغن علف گربه نیز به عنوان دافع حشرات می باشد، اما در تست های آزمایشگاهی مشخص شده که هیچ کدام از این محصولات به خوبی DEET موثر نیستند.

وقتی شما پیاز را پوست کنده و قاچ می کنید ، سلول های پیاز را پاره می کنید و آنزیم هایی که گازی به نام «پروپانتیل سولفکسید» تو لید می کنند آزاد می شوند.

وقتی این گاز به چشمان شما می رسد (یا حتی به بینی شما) ، اشک از چشمهایتان جاری می شود و اسید سولفوریک بسیار رقیقی تولید می شود و چشمتان را می سوزاند. در این هنگام مغز به چشم دستور می دهد که اشک بیشتری تولید شود و چشم شما قرمز و متورم می شود. هرچه بیشتر پیاز خرد کنید گاز بیشتری تولید شده و شما بیشتر اشک می ریزید.

برای جلوگیری از سوزش چشمانتان بهتر است قبل از اینکه پیاز را خرد کنید ، آن را داخل فریزر قرار دهید. دمای سرد روند آزاد شدن آنزیم ها را کند می کند ، بنابراین در سوزش و اشک ریختن چشمانتان تاخیر ایجاد می کند.

- یافته های جدید درباره سجده کردن
هر اندازه که محور طولی انسان کاهش یابد، میزان در معرض اشعه‌های الکترومغناطیسی قرار گرفتن او نیز کم می‌شود.
در زمان سجده کردن هم محور طولی انسان و هم به دنبال آن میزان تاثیرگذاری الکتریسیته‌ها کم می‌شود و سپس عمل تخلیه از طریق تماس پیشانی با زمین صورت می‌گیرد، البته در زمان سجده به دلیل آنکه دیگر نقاط بدن هم با زمین ارتباط می‌یابند، عمل تخلیه آسان تر انجام می‌شود و انسان از بیماری‌های روحی، جسمی و حتی سرطان در امان می‌ماند.


شیوه درست تخلیه الکتریسیته‌ی بدن به همان شیوه‌ای است که انسان در زمان نماز گزاردن دارد و به سوی مکه نماز می‌خواند، چرا که این حالت بهترین حالت است و شخص احساس آرامش و راحتیبیشتری خواهد داشت. الا بذكر الله تطمئن القلوب (سوره رعد/آیه 28)
2- "اضطراب" بیماری شایع قرن اتم و كهكشان است.


پیشرفت سریع و پیچیده تمدن و در عین حال بی توجهی به ارزش های مذهبی و خانوادگی هر روز بیش از پیش برای افراد و اجتماع اضطراب های جدید به وجود می آورد. از نظر روان پزشكان، اضطراب با یك احساس منتشر و مبهم دلواپسی كه اغلب ناخوشایند و بدون دلیل استمشخص می شود كه معمولا با یك یا چند مشكل جسمی همراه می گردد. از جمله شخص ممكن است علامت های جسمی چون احساس تپش قلب، تنگی نفس و درد قفسه سینه، خالی شدن سردل، تعریق، سردرد، تكرر ادرار، اسهال، گزگز دست و پاها، لرزش و... را نیز به همراه داشته باشد.

اضطراب، گاهی به شكل طبیعی در اشخاص سالم بروز می كند و گاهی به صورت بیمارگونه و دائمی در می آید كه نیاز به درمان و مراقبت پزشكی دارد. با اینكه دلایل علمی گوناگونی از دیدگاه های مختلف به عنوان دلایل بروز اضطراب و تشدید آن ارائه شده است اما همچنان دور شدن از ایمان مذهبی، به عنوان یك عامل مهم در بروز اضطراب نقش غیرقابل انكاری داردو به این ترتیب نقش پیشگیری كننده و حتی درمانگر مذهب درمورد اضطراب قابل بررسی است. آرامش حاكم بر روح و روان و در نتیجه آن سلامت جسم اشخاص مذهبی، در مقایسه با آشفتگی روانی و جسمی و اضطراب لامذهب ها از دیر باز مورد توجه پزشكان بوده است.

 


به این ترتیب در بعد پیشگیری از اضطراب و برای آرامشدائمی جسم و روان، "نماز" نقش خارق العاده ای را ایفا می كنددر مورد اضطراب، بد نیست به این نكته اشاره كنیم كه شخص نمازگزار با ایمان به قدرت لایتناهی پروردگاری كهدر مقابلش كرنش می كند، خود را در مقابل هر عاملیكه قصد به خطر انداختن و ترساندن (و در نتیجه مضطرب ساختن) او را داشته باشد ایمن می یابد و ضمن تكرار باور اعتقادی خود طی نمازهای پنجگانه یومیه این ایمنی همه جانبه را، به روان خود تلقین می كند و سرانجام آرامش عمیق را در وجود خود ملكه می سازد.در راستای این موضوع تحقیقات علمی در برخی كشورهای مسلمان نشان می دهد كه بیماران مضطربی كه در كنار درمان های رایج ضد اضطراب، به خواندن نماز و قرآن و حتی احادیث نبوی مشغول شده اند، از بهبودی بالاتری نسبت به سایرین برخوردار بوده اند.

 

مراسم رونمایی از اولین روبات نماز خوان کشور توسط یکی از اعضاء محترم شورای اسلامی شهرستان ورامین، سید احمد حسینی و جمعی از قرآن دوستان در گنبد آسمان برج میلاد برگزار گردید.


اکبررضایی مخترع این روبات در حوزه تحقیق و پژوهش خاطر نشان کرد: این وسیله ی کمک آموزشی دارای گواهینامه ثبت اختراع و مورد تایید ستاد اقامه نماز می باشد.


روبات نماز خوان می تواند در آموزش جذاب و دقیق نماز به کودکان و نوجوانان کمک زیادی نماید .این روبات توانایی خواندن تمامی نماز های یومیه را دارد که با صوت زیبای قاری نوجوان آقای محمد باقری جذابیت بیشتری به آن بخشیده است.

 

 

روغن خالص رزماری و یا ریحان را استشمام کنید.
تست امواج مغز نشان می دهد که استشمام عصاره رزماری و یا ریحان تولید امواج بتا مغز را افزایش می دهد و در نتیجه سطح آگاهی بالا می رود. پیشنهادی که برایتان داریم این است که مقدار کمی از این روغن را به موی سر یا به مچ دست و یا لباستان بزنید تا همواره این رایحه به مشامتان برخورد کند. همچنین می توانید آن را داخل یک اسپری ریخته و هر از گاهی در هوا پخش کنید.

به موسیقی گوش کنید.
به انواع مختلف موسیقی گوش دهید. محققان اخیرا دریافته اند که گوش دادن به موسیقی توانایی تمرکز را افزایش داده و سبب می شود به راحتی مطالبی که به ذهن سپرده اید را به یاد بیاورید. بعضی موسیقی ها سلول های عصبی مغز را به شدت فعال می کنند. هر چقدر موسیقی تندتر باشد پاسخ مغز نیز سریع تر و بیشتر خواهد بود

استرستان را کاهش دهید.
افراد نگران و دلواپس سطح هورمون استرس بدنشان بسیار بالاست. به مرور زمان این هورمون ها هیپوکامپ یا همان ساختمان‌ عصبى‌ خميده‌اى كه‌ در كف‌ شاخ‌ ميانى‌ بطن‌ طرفى‌ مغز قرار دارد را تحت تاثیر قرار می دهد یعنی درست همان قسمتی از مغز که کنترل حافظه را بر عهده دارد. افراد دلواپس و پراسترس لازم نیست برای دفع استرس آواز بخوانند و یا کار خاصی انجام دهند فقط کافیست کارهایی انجام دهند که در عین سادگی جالب انگیز هستند. سعی کنید زمانی که استرس به سراغتان آمد به کاری مثل ورزش، نقاشی، بازی مورد علاقه تان و یا... بپرداز

قهوه خوردن را حتما در برنامه تان قرار دهید.
اگر نوشیدنی های کافئین دار مصرف کنید توانایی تمرکز را در خودتان بالا برده اید و حافظه کوتاه مدتتان را تقویت کرده اید.همچنین کافئین باعث تقویت حافظه بلند مدت نیز می شود. محققان به این نتیجه دست یافته اند که افراد مسنی که 3 یا 4 فنجان قهوه در یک روز مصرف می کنند خیلی کمتر از افرادی که فقط یک فنجان قهوه در روز می خورند دچار فراموشی می شوند.

ورزش کنید تا حافظه تان تقویت شود.
هر چقدر به بدنتان بیشتر حرکت دهید خون در مغز بیشتر جریا پیدا خواهد کرد. شواهد نشان می دهد که ورزش تعداد سلول های عصبی را در مغز افزایش می دهد. هر نوع ورزشی که به طور مرتب صوررت گیرد مفید است اما تمریناتی مثل دوچرخه سواری و یا پیاده روی خیلی بیشتر مغز را به فعالیت وادار می کند. ورزش همچنین مانع از بروز بیماریهای همچون دیابت ، حمله های قلبی و فشار خون می شود که خود باعث کاهش کارایی مغز می شوند.

منبع و مترجم:اعظم بهادر

رویترز اظهار کرد: آمارها و اطلاعات غیر رسمی نشان می دهد تولید نفت ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی ۵۰ هزار بشکه در روز افزایش داشته است.

ایران در دسامبر ۲۰۱۳ بالغ بر ۲.۷ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرده بود که بر اساس برآوردها این رقم در ژانویه ۲۰۱۴ به ۲.۷۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته است. سومین ماه متوالی است که تولید نفت ایران افزایش داشته است. 

افزایش تولید نفت ایران در حالی است که توافق هسته ای ژنو از ۲۰ ژانویه به اجرا گذاشته شده و بر اساس آن ارائه خدمات بیمه و حمل و نقل به محموله های نفتی ایران آزاد شده است.

بر اساس این گزارش تولید نفت اوپک نیز در ماه ژانویه نسبت به ماه قبل از آن ۳۱۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته و به ۲۹.۹۴ میلیون بشکه در روز رسیده است. تولید نفت اوپک در دسامبر سال گذشته به پایین ترین رقم طی دو سال گذشته رسیده بود.

علاوه بر ایران،‌ دو کشور عراق و لیبی نیز تولید نفت خود را در ژانویه ۲۰۱۴ افزایش داده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس از موافقت سیدعباس عراقچی با برگزاری جلسه‌ای خصوصی در زمینه متن توافق‌نامه ژنو با جمعی از نمایندگان مجلس خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سوالات خود از سیدعباس عراقچی در جلسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در هفته گذشته، گفت: در جلسه سوالاتی را از آقای عراقچی مطرح کردم و از روی متن توافق‌نامه جملاتی را برای وی خواندم و گفتم ما نسبت به توافق ژنو یک‌سری انتقاداتی داریم و معتقدیم در این توافق‌نامه بین داده‌ها و گرفته‌های ایران اصلاً توازنی برقرار نیست.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

مصرف تنباکو بر باروری و عملکرد جنسی مردان اثر مخرب دارد. فرد غیرسیگاری که درمعرض دود سیگار اطرافیان خود هست نیز از خطرات و مضرات سیگار در امان نخواهد بود.


مصرف تنباکو از یک سو به قدرت باروری مردان آسیب وارد می نماید و از سویی دیگر بر عملکرد جنسی مردان اثر مخرب و سوئی دارد. دود سیگار و تنباکو سبب بروز نشت وریدی دردستگاه تناسلی مردان می‌شود؛ یعنی استعمال تنباکو و توتون، باعث ایجاد بدترین نوع اختلال جنسی خواهد شد. برعکس باورعموم مردم جامعه، ضررها و خطرات سوء مصرف قلیان ده برابر مصرف سیگار است و هرگونه مصرف تنباکو (سیگار، پیپ و قلیان) عوارض بد و خطرناک بسیاری خواهد داشت.

 


در دود حاصل از مصرف نیکوتین، تاکنون افزون بر سیصد نوع ماده سمی دیده شده است و عوارض سوء مصرف سیگار بر روی باروری کاملا اثبات شده است. باتوجه به اینکه قلیان حدود ده برابر بیشتر از سیگار باعث واردشدن دود مضر به ریه‌ها می‌شود، مضرات و خطرات استعمال قلیان نیز نسبت به مصرف سیگار بسیار بیشتر و گسترده تر می باشد.

 


یک بررسی دقیق نشان داده است که کیفیت و کمیت اسپرم اشخاصی که به مدت 5 سال، هرروز بیشتر از یک پاکت سیگار مصرف کرده‌اند، دچار اختلال شده است. کمیت اسپرم به معنای تعداد اسپرم می باشد و کیفیت اسپرم به مفهوم حرکت و شکل طبیعی آن است؛ ولی کیفیت اسپرم بسیار مهمتر از کمیت آن است.

 


توصیه می شود بیمارانی که دچار اختلالات جنسی می شوند، روش زندگی (life style) خود را تصحیح و تغییر دهند و درصورت ابتلا به اضافه وزن و چاقی، حتما وزن خود را کاهش دهند و همچنین هرچه سریع تر مصرف سیگار و قلیان را قطع نمایند. چربی خون خود را کنترل کنند و تحرک و فعالیت کافی و ورزش را به زندگی خود اضافه نمایند زیرا دراغلب موارد، به محض تغییر روش زندگی، مشکلات و اختلالات بیمار حل می گردد.

 


اشخاصی که مقدار زیادی دود تنباکو و قلیان استفاده می‌کنند دچار شکستگی در کروموزم های اسپرم ها می‌شوند که باعث ایجاد نوعی ناباروری می‌شود و درصورتی که با روش های لقاح مصنوعی، مرد صاحب فرزند شود، بازهم این اختلال به فرزندانش انتقال می یابد.

 

 

کسانی که سیگار مصرف می نمایند دو گروه هستند. بعضی سیگارکش فعال و برخی سیگارکش غیرفعال می باشند. در فضایی که فردی سیگار می‌کشد، یک سوم دود ایجاد شده به ریه فرد کناری او که سیگار نمی کشد، منتقل می گردد؛ یعنی اگر فردی سه نخ سیگار بکشد اثرات سیگار در فرد کنار او مانند اثر سوء فردی است که یک سیگار کامل مصرف کرده است.
در جاهایی که قلیان به صورت گروهی استفاده می شود، ده ها نفر به صورت همزمان در حال مصرف قلیان هستند و علاوه براینکه دود قلیان خود را مصرف می‌کنند، دود قلیان اطرافیان خود را نیز استنشاق می نمایند. لذا فرد غیرسیگاری که درمعرض دود سیگار اطرافیان خود هست، از خطرات و مضرات سیگار در امان نخواهد بود.

 

دکتر محمدرضا صفری نژاد



ولنتاین و کادوی روز ولنتاین

1. یک شعر عاشقانه برای همسرتان بنویسید و برایش بخوانید.


2. در روزنامه متنی زیبا و عاشقانه چاپ کنید و به همسرتان تقدیم کنید و به او بگویید که با اینکار چقدر به یادش هستید.


3. روی آینه اتاقی که همسرتان خودش را داخل آن نگاه می کند پیامی زیبا بنویسید و هیجان زده اش کنید.


4. روی یک تکه کاغذ صورتی و یا قرمز جمله "دوستت دارم" را بنویسید و داخل کیف، جیب لباس و یا ظرف غذایش بگذارید.


5. برای صبحانه نان را به قطعات کوچک قلبی شکل دربیاورید و با شکلات صبحانه روی آن را تزئین کنید.

 

6. شب هنگام که همسرتان به خانه باز می گردد تمام چراغ ها را خاموش کنید و میز شامی بسیار متفاوت بچینید و با شمع دور تا دور اتاق یا میز شام را روشن کنید.


7. در روز ولنتاین به خصوص برای ناهار یا شام سه مدل غذای متفاوت بپزید.

 



برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

آیا تا کنون به این مساله فکر کرده‌اید که اگر بتوانیم علت فرآیند پیر شدن سلول‌ها را پیدا کنیم، می‌توانیم با آن مقابله کنیم و شاید هم روزی بتوانیم جلوی بروز آن را بگیریم؟

به گزارش بخش سلامت مجله تایم دکتر دیوید سینکلر، استاد ژنتیک دانشکده پزشکی هاروارد که از پژوهشگران برجسته در زمینه سالمندی است، در این باره می گوید: از منظر زیست شناسی عامل اصلی  پیری سلول های بدن، کمبود و نبود اکسیژن است.

اکسیر جوانی و پیر نشدن

به عبارت دقیق تر، مولد انرژی سلول های بدن، که به میتوکندری معروف است، بدون اکسیژن کارایی خود را از دست می دهد و نمی تواند وظیفه اصلی اش را بدرستی انجام دهد؛ یعنی دیگر نمی تواند مانند گذشته سوخت های فیزیولوژیک بدن، مانند گلوکز را به انرژی تبدیل کند. به این ترتیب سلول رفته رفته پیر می شود و می میرد.

 

بتازگی سینکلر و همکارانش مقاله ای در مجله سل (Cell) منتشر کرده و در آن برای نخستین بار توضیح داده اند یک ماده مرکب می تواند سلول های پیر را از راه رفته بازگرداند و دوباره آنها را پرتوان و جوان سازد. جالب است بدانید این ماده مرکب یک ماده شیمیایی طبیعی به نام NAD است که در بیشتر سلول های جوان تولید می شود و نقش تعیین کننده ای در فرآیند سوخت وساز دارد.



برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

 

دمپایی دخترانه , مدل دمپایی دخترانه

 

شکلک های محدثه

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

ماشین های فوتبالیست های ایرانی

از دیرباز و در همه جهان زندگی خصوصی ورزشکاران مشهور به خصوص فوتبالیست​ها مورد اهمیت رسانه​ها و مردم بوده، این مسئله در ایران نیز صدق می​کند و خیلی از مردم دوست دارند از رخدادهای زندگی ورزشکاران مورد علاقه خود مطلع شوند.
 
یکی از مواردی که بسیاری می​خواهند بدانند این است که فوتبالیست​ها و مربیان معروف چه ماشین​هایی سوار می​شوند و به چه اتومبیل​هایی علاقه دارند.

 

البته این علاقه نشان دادن معمولا مورد استقبال فوتبالیست​های ایرانی واقع نمی​شود و سعی می​کنند مانند سایر مسائل زندگی​شان، اتومبیل​های اصلی خود را پنهان کنند و با ماشین دیگری سر تمرین بروند یا در اماکن عمومی ظاهر شوند. علت این را می​توان در دلایلی چون تمارض به پایین بودن مبلغ قرارداد، در امان ماندن از مزاحمان احتمالی و … جستجو کرد. در ادامه به ماشین برخی بازیکنان و مربیان مشهور اشاره ای می​کنیم:

 


 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

سگ های علی کریمی (تصاویر)

علی کریمی ستاره سابق تیم ملی ایران و هافبک کنونی تراکتورسازی، علاقه زیادی به حیوانات خانگی به خصوص سگ ها دارد. او در صفحه شخصی اینستاگرامش تصاویری از سگ هایش به اشتراک گذاشته است.

 

 

 

 

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

کاریکاتورهای مفهومی جالب (3)

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

کاریکاتورهای جدید و دیدنی, کاریکاتور

 

 

 

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

فردی که قرار است جن گیری شود در پارچه سفید پوشانده شده و درون دایره ای که با علامت های زرد و قرمز نشانه گذاری شده دراز می‌کشد. رهبر معنوی 50 ساله که اسم واقعی‌اش Hermes Cifuentes است به بدن شرکت کننده ها از فرق سر تا نوک پا چرک و کثافت می‌مالد و آنها را مجبور می‌کند در طول مراسم درون چاله عمیق و کثیفی بمانند.

گفتن اینکه آیا روش های مرموز برادر هرمس نتیجه می‌دهد سخت است، ‌اما این رهبر معنوی ظاهرا باتوجه به درخواست های زیادی که از او می‌شود کار درست را انجام می‌دهد. شرکت کننده ها درحالیکه بین شعله های آتش دراز می‌کشند، در طول مراسم باید صبر و حوصله زیادی داشته باشند.

0.99515

 



 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

he18181 انواع ورزش برای بیماران قلبی

بیمار پس از ابتلای به سکته‌ی قلبی می‌تواند ورزش‌هایی را که قبلا انجام می‌داده است از سر بگیرد. مثلا، اگر شما قبل از سکته به طور منظم به ورزش دوچرخه‌سواری می‌پرداخته‌اید، پس از شفا یافتن هم با رعایت بعضی شرایط می‌توانید این ورزش را ادامه دهید.

 

در عوض به هیچ‌وجه منطقی نیست که به مرد ۶۰ ساله‌ای که پیش از سکته هیچ‌گونه آشنایی با دوچرخه‌سواری نداشته اجازه دهیم به این کار بپردازد.

 

نکات عمده در برنامه‌های ورزشی
نکات عمده در برنامه‌های لازم و طرح‌ریزی شده از جانب پزشک، در مراحل اولیه عبارتند از: تعیین زمان پیاده‌روی در بخش (پس از عمل جراحی)

زمان استحمام

زمان ترخیص از بیمارستان

تاریخ مجاز ازسرگیری فعالیت‌های جنسی

زمان ازسرگیری کار و فعالیت

تعیین مشاغل نامطلوب و ممنوع

مشاوره جهت نحوه‌ی انجام مسافرت‌های احتمالی سرگرمی‌ها و تفریحات سالم

برنامه‌ریزی شروع فعالیت‌های ورزشی ملایم تا متوسط و تعیین انواع مجاز و غیرمجاز ورزش.

ورزش کمک موثری است برای ایجاد و حفظ تعادل عصبی رضایتبخش که همه و به‌ویژه بیماران بدان نیاز دارند در بسیاری از موارد، ورزش در حکم آرام‌بخشی است که کمتر دارویی به پای آن می‌رسد. در ماه‌ها و سال‌های پس از سکته‌ی قلبی، ورزش موجب بازگشت اعتماد به نفس می‌شود، بیمار شفا یافته به یاری ورزش، حس اعتماد به نفس خود را باز می‌یابد. در واقع بیمار با ورزش به خود و دیگران ثابت می‌کند که هنوز توانایی انجام کارهای خود را دارد. در حقیقت مساله مهم این است که فرد در حال نقاهت یا شفا یافته، یک بیمار یا یک موجود ناتوان به نظر نرسد.
در هر صورت روی آوردن به ورزش پس از ابتلا به سکته‌ی قلبی نه فقط ممکن، بلکه بسیار مطلوب است.

 

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

fun11831 عکسهای جدید سریال «آوای باران»

fun1183 11 عکسهای جدید سریال «آوای باران»

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار با نام کارو به اینجا رسوندی

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

hhc10031 تبلتی مخصوص کودکان

تبلتی مخصوص کودکان
در حالی که بازار تبلت‌ها هر روز داغ‌تر می‌شود، محصولات متنوعی هم برای کاربران مختلف به بازار عرضه می‌شوند. در همین راستا شرکت Polaroid که تولیدکننده دوربین‌های عکاسی است، به تازگی یک تبلت مخصوص کودکان را به بازار معرفی کرده است.
این تبلت که با نام Tablet 2 به بازار معرفی شده، به طور ویژه برای کودکان طراحی و تولید شده است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۷ اینچی است که تصاویر را با وضوح ۶۰۰ در ۱۰۲۴ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول همچنین دارای پردازنده دو هسته‌ای A6 با سرعت ۶/۱ گیگاهرتزی است و از یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته کاربران این تبلت امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه microSD در اختیار دارند.
این تبلت رنگارنگ و جالب مبتنی بر نسخه ۲/۴ سیستم‌عامل آندروید است و از یک دوربین جلویی بهره می‌برد. این تبلت همچنین دارای امکاناتی مانند بیش از ۷۰ کتاب الکترونیکی و اپلیکیشن از پیش نصب شده است. شرکت Polaroid اعلام کرده که این تبلت ویژه را به تازگی و با قیمت ۱۴۹ دلار به بازار عرضه کرده است و به فروش عمومی می‌رساند.

fu40702 معمای مردی در آسانسور

 

مردی که در طبقه دهم ساختمانی زندگی می کند صبح ها پس از خروج از آپارتمان خود با آسانسور به پایین رفته و به سر کار خود می رود و در بازگشت از کار اگر آن روز بارانی بوده و یا اینکه اشخاص دیگری نیز در آسانسور باشند، مستقیما به طبقه دهم باز می گردد. در غیر اینصورت او به طبقه هفتم رفته و سه طبقه باقی مانده را پیاده بالا می رود تا به آپارتمان خود برسد. می تونین دلیلش رو پیدا کنین؟

 

 

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

 

بقیه در ادامه مطلب--->

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید